15 години Екофарм


 Под мотото "Work Hard Dream Big" мениджъри и служители обединиха усилията си за още по-сериозни постижения

 

 Фармацевтичната компания Еcopharm навърши 15 г. През 2000 г. тя стартира като маркетингова и дистрибуторска структура на големи фирми, докато днес над 90 на сто от продуктите, които предлага, са нейна интелектуална собственост. „Това е изключително важно, защото гарантира дългосрочна перспектива за стабилност и развитие”, твърди управителят и неин основател д-р Петър Велев. Горд е, че ключовите мениджъри са с него от самото начало и обяснява, че това са хора с характер, които всеки ден доказват, че една българска компания може успешно да се състезава с големите гиганти. При усложнените икономически условия, които засягат и фармацевтичния бранш, той се уповава на древната мъдрост, че кризата трябва да бъде разглеждана и като вариант за отваряне на нови възможности. Убеден е, че измислените играчи на прехода и „назначените капиталисти” нямат шанс да оцелеят. „Ние сме устойчиви в криза, защото от самото начало се налага да водим различни битки и го правим успешно”, казва д-р Велев.

Навръх 15-ата си годишнина Ecopharm прави първите си стъпки в дигиталния маркетинг, като за целта участва активно в социалната мрежа за здраве CredoWeb. В платформата компанията изгражда онлайн репутацията си, утвърждава и в интернет своя бранд и бранда на продуктите си, осъществява модерна комуникация с медицински специалисти, аптеки и лечебни заведения.

 

 

 

 

 

 

 

 



Екофарм на 13-та Олимпиада на бизнес лидерите

Признание за Екофарм

Качество от Екофарм